bruiloft en vertrek - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Joke Kemna - WaarBenJij.nu bruiloft en vertrek - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Joke Kemna - WaarBenJij.nu

bruiloft en vertrek

Door: Jokekemna

Blijf op de hoogte en volg Joke

03 September 2011 | Oeganda, Mukono

Hoi allemaal,
Nou het was een geweldige tijd. Vandaag nog een bruiloft en morgen vertrek. Ik heb wat foto's gepost. Verder komt er meer nieuws later, hopelijk. Voor nu veel liefs en de groetjes! Joke

  • 03 September 2011 - 13:45

    Jasper:

    Zin om je weer te zien, heldin!
    Groningen is maar kaal zonder jou.
    HUGG

  • 03 September 2011 - 14:34

    Harry:

    Hey huisgenootje.

    Het is hier zoals jasper zegt maar kaal zonder jou. Zeker hier in huis. Kan nu wel wat huisgenootjes om me heen hebben. :)

    Bedankt nog voor je sms! :)

    Morgen al weer terug. Volgens mij ga je het wel missen. Een lekkere warme douche nemen thuis doet wonderen. :)

    Mijn coschap op de kinder zit er op. Maandag nog een toets. Als ik alle verhalen lees over kindertjes ga je kindergeneeskunde zeker leuk vinden. :)

    Groetjes!

    harry

  • 03 September 2011 - 15:36

    Gerwin:

    Wat leuk, met wie ben je getrouwd dan? ;-)
    Ben benieuwd naar de uitgebreidere versie.
    Groetjes,

  • 03 September 2011 - 17:46

    Rudy:

    goed hoor joke
    volgens mij... ga je er beter uit, dan dat je in uganda bent gekomen. ....
    En een hele ervaring rijker...... karamba
    bon voyage

  • 03 September 2011 - 19:31

    Inge:

    Goede reis Joke!
    Sterkte met afscheid nemen..Haha, hier spreekt dé expert ;)

    Liefs Inge

  • 04 September 2011 - 09:58

    Sijb:

    Miss you! Kijk uit naar je verhalen en foto´s. Goede reis en tot snel

    Sijb

  • 05 September 2011 - 13:49

    Gerrit:

    Terug uit Oeganda


    Vanmorgen hebben Marga en ik Joke afgehaald vanaf vliegveld Zaventem Brussel.
    Ze had een vertraging van 30 minuten - who cares?

    We hebben een gezellige kwebbelreis achter de rug.
    We zijn weer thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Curaçao - 6 februari zit ik op het mooie eiland in de Cariben: Curaçao. Hier ga ik stage lopen, mijn laatste stage, in het ziekenhuis, Sint Elisabeth Hospitaal. Om jullie op de hoogte te houden, een blog! Mukono - 28 juli is het zover, dan vertrek ik naar Mukono, Oeganda! Ik vind het wel spannend, maar superleuk. Het lijkt me geweldig om voor die kinderen er te zijn, en zeker ook om ze gewoon praktisch te helpen met bouwen, wassen, koken, lesgeven en wat al niet nog meer! Ik heb ook al een sponsoractie bedacht, namelijk een week lang geen warm water gebruiken omdat water in Oeganda (en eigenlijk veel landen in Afrika) heel schaars is, en zeker warm water! Zo sta ik zelf eens stil bij de luxe die we hier in Nederland hebben.

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 14756

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Curaçao - Kòrsou

28 Juli 2011 - 04 September 2011

Oeganda, Mukono!

Landen bezocht: