mailinglijst en sponsoractie - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joke Kemna - WaarBenJij.nu mailinglijst en sponsoractie - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joke Kemna - WaarBenJij.nu

mailinglijst en sponsoractie

Door: Jokekemna

Blijf op de hoogte en volg Joke

19 April 2011 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,
ik heb jullie op mijn mailinglist gezet, wat betekent dat als ik iets post, je een berichtje hiervan krijgt. Als je dit niet wil, kun je je volgens mij afmelden via een onderstaande link, maar goed misschien leuk om af en toe een berichtje te lezen :P.

Morgen begint mijn sponsoractie: geen warm water! ik heb al een soort schema van eten bedacht (vooral veel sla!), want ja geen pasta of gekookte aardappelen, en geen groente gekookt (ik denk dat ik diepvriesgroenten wel vind kunnen bijv. ingevroren spinazie). Eelco vroeg zich nog af of frituur wel mocht, na lang nadenken, vind ik eigenlijk van wel. Ik weet nog niet of het er van komt maar goed.

Ik laat jullie weten hoe het koude water bevalt...

In ieder geval al bedankt voor alle leuke reacties die ik heb gehad!

Groetjes Joke

  • 20 April 2011 - 06:52

    Johanneke:

    Succes!!;-)

  • 20 April 2011 - 09:52

    Daan:

    Succes! Frituur kan trouwens niet toch? Dat kost toch stroom...? Van mij mag het hoor daar niet van, maar ik vroeg het me af....

  • 20 April 2011 - 11:49

    Joke:

    nou het gaat niet om stroom, maar om heet water, dus dingen in water koken mag niet (waterkoker, pan met water, water in de magnetron), maar hete frituur is vet, dus kan dat wel. ik moet ook gewoon eten, dus dat is dan dus geen pasta/rijst maar opbakken en salade eten. maar het is inderdaad een beetje een lastige regel :P

  • 20 April 2011 - 15:53

    Jirsca:

    Succes Joke!!!

  • 21 April 2011 - 23:39

    Sijb:

    Lekker bezig! Ik krijg nog geen mail van je berichtjes maar ben wel erg benieuwd hoe de actie tot nu toe gaat?!

  • 25 April 2011 - 15:58

    Albert:

    goed iniatief en veel succes

  • 01 Mei 2011 - 15:20

    Maaike:

    Zal aan je denken als ik direct een héérlijk lange douche neem ... ;-)

  • 04 Mei 2011 - 06:28

    Gerrit:

    Ik ben benieuwd naar het verloop en de afloop van deze actie; hoe is het begonnen, hoe is het daarna gegaan en heb je je aan de "regels" kunnen houden, heb je het helemaal gehaald, ben je tot het allerlaatste gefocust gebleven, heb je nog momenten van twijfel en ga zo maar door - doorleefd?

  • 14 Mei 2011 - 19:58

    Eelco:

    Joke! Je lezers zijn benieuwd naar het verslag van de "Ik ga een week lang van 20 t/m 26 april geen warm water gebruiken" actie :)

  • 22 Mei 2011 - 19:23

    Marga:

    toi toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Curaçao - 6 februari zit ik op het mooie eiland in de Cariben: Curaçao. Hier ga ik stage lopen, mijn laatste stage, in het ziekenhuis, Sint Elisabeth Hospitaal. Om jullie op de hoogte te houden, een blog! Mukono - 28 juli is het zover, dan vertrek ik naar Mukono, Oeganda! Ik vind het wel spannend, maar superleuk. Het lijkt me geweldig om voor die kinderen er te zijn, en zeker ook om ze gewoon praktisch te helpen met bouwen, wassen, koken, lesgeven en wat al niet nog meer! Ik heb ook al een sponsoractie bedacht, namelijk een week lang geen warm water gebruiken omdat water in Oeganda (en eigenlijk veel landen in Afrika) heel schaars is, en zeker warm water! Zo sta ik zelf eens stil bij de luxe die we hier in Nederland hebben.

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 14780

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Curaçao - Kòrsou

28 Juli 2011 - 04 September 2011

Oeganda, Mukono!

Landen bezocht: