Dank en vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joke Kemna - WaarBenJij.nu Dank en vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joke Kemna - WaarBenJij.nu

Dank en vertrek

Door: Jokekemna

Blijf op de hoogte en volg Joke

21 Juli 2011 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,

Vet erg bedankt voor jullie steun, bemoedigingen en geld!

Ik heb 2534 euro opgehaald en had 2445 euro nodig. Het overschot van 89 euro gaat ook naar het project van Noah’s Ark in Oeganda. Ik vertrek donderdag 28 juli en op 5 september kom ik weer in Nederland aan.

Voor steun aan het project verwijs ik jullie nu naar http://nl.nacmu.org/

Daarnaast heb ik ook een andere site waarop de hele groep een blog heeft. Ik denk dat daar meer te lezen is over de gebeurtenissen aangezien, ik misschien wel een beetje sloom ben in het posten (sorry :D).

Die website is: http://mukono.jimdo.com/

Nu nog de laatste dingetjes afronden en dan het vertrek! Ik vertrek om 14.15u vanuit amersfoort naar Brussel airport. Dan ga ik met het vliegtuig naar Ethiopie, ben ik daar ook eens geweest, en dan door naar Uganda. Ik kom er volgens de planning aan om 12.50u smiddags. In entebbe, dan nog naar Mukono. Ik laat jullie alles weten (naja, bijna alles ;) )

Willen jullie voor mij, de groep en de kinderen en mensen op het project blijven bidden?

Liefs en dikke knuf en kus en ik ga jullie heel erg missen en vet veel plezier hebben en mooie dingen en moeilijke dingen zien *enthousiast, enthousiast*! Joke

  • 21 Juli 2011 - 11:32

    Anne A:

    Heeeel veel plezier en succes en alles! :D

  • 21 Juli 2011 - 11:59

    Kitty:

    Zet ´em op !!! Veel lieve groetjes, je bent er niet alleen !....

  • 21 Juli 2011 - 13:13

    Susan:

    Succes meissie, vaya con Dios (ga met God)!

  • 21 Juli 2011 - 15:28

    Rebecca:

    Joke! Klinkt goed allemaal :D Fijn dat God zo ongelooflijk voorziet!

    Heeeeel veel plezier en ik wil alle verhalen horen als je terugkomt!! :)

    Liefs,
    Rebec

    ps: ik bid!! ;)

  • 21 Juli 2011 - 16:42

    Sigrid:

    Joke! Nog een weekje in Nl dus en dan op naar Oeganda. Spannend! Heel veel succes en zet hem op! X

  • 21 Juli 2011 - 19:33

    Johan Kemna:

    Hey zus! Veel plezier en succes! xx

  • 21 Juli 2011 - 19:48

    Rudy:

    het onbekende tegemoet heel veel succes en kom veilig terug met een
    koffer vol ervaringen groet rudy

  • 21 Juli 2011 - 20:32

    Cas:

    joke dank voor je mail.
    ben heel benieuwd naar je verhalen,
    ik ga je volgen, groeten
    cas

  • 22 Juli 2011 - 08:52

    Danielle:

    Veel plezier Joke!

  • 22 Juli 2011 - 09:03

    Carin:

    Lieve Joke,
    Wat ontzettend spannend en leuk dat je dit gaat doen. Ik wens je heel veel goeds en ben benieuwd naar je ervaringen.
    zoen!

  • 22 Juli 2011 - 10:01

    Madelon:

    Klinkt goed, wat heb je veel opgehaald! :O

    Veel plezier en succes daar!

  • 22 Juli 2011 - 11:15

    Johanneke:

    Mooi dat je zoveel hebt opgehaald!
    Vet goed:)
    Heel veel plezier, succes en sterkte!
    Liefs

  • 25 Juli 2011 - 19:57

    Pia:

    Heel veel succes en veel plezier.liefs Pia

  • 28 Juli 2011 - 19:46

    Janyte:

    Heej Joke, heel veel plezier en geniet ervan he!

  • 29 Juli 2011 - 11:53

    Mieke Mantel:

    Lieve Joke,
    we denken aan je, bidden voor je en wensen je een onvergetelijke tijd toe!
    Wees voorzichtig en kom gezond weer terug!
    Liefs, Arie & Mieke

  • 30 Juli 2011 - 11:14

    Janny:

    Hallo Joke,

    Wij zullen je volgen en we zijn benieuwd naar jouw ervaringen. Veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Curaçao - 6 februari zit ik op het mooie eiland in de Cariben: Curaçao. Hier ga ik stage lopen, mijn laatste stage, in het ziekenhuis, Sint Elisabeth Hospitaal. Om jullie op de hoogte te houden, een blog! Mukono - 28 juli is het zover, dan vertrek ik naar Mukono, Oeganda! Ik vind het wel spannend, maar superleuk. Het lijkt me geweldig om voor die kinderen er te zijn, en zeker ook om ze gewoon praktisch te helpen met bouwen, wassen, koken, lesgeven en wat al niet nog meer! Ik heb ook al een sponsoractie bedacht, namelijk een week lang geen warm water gebruiken omdat water in Oeganda (en eigenlijk veel landen in Afrika) heel schaars is, en zeker warm water! Zo sta ik zelf eens stil bij de luxe die we hier in Nederland hebben.

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14781

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Curaçao - Kòrsou

28 Juli 2011 - 04 September 2011

Oeganda, Mukono!

Landen bezocht: